Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija vahvistaa Segerin rivejä

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija vahvistaa Segerin rivejä

Seger Marketing vahvistaa resurssejaan yhdistämällä designin ja kaupallisen sisällön tuoteportfolioon, joka lanseerataan syksyllä 2020. Digitaalisten palveluiden kysyntä kasvaa ja sen myötä myös digitaalisten markkinointikampanjoiden tarve. Sen takia voimme nyt suurella ilolla ilmoittaa, että olemme värvänneet dataorientoituneen digitaalisen markkinoinnin asiantuntijan, jolla on kokemusta myös kansainvälisestä markkinoinnista.

Saammeko esitellä, Sandra Sundström.

Voitko kertoa, mitä digitaalinen markkinointi on?

Digitaalinen markkinointi on laaja kokonaisuus, johon liittyy useita ammatteja ja rooleja.
Google Ads, SEM, Affiliate marketing ja sosiaalisen median markkinointi ovat esimerkkejä
digitaalisen markkinoinnin aihealueista.

Mitä Campaign Manager tekee?

Tehtäviini Campaign Managerina kuuluu kaikki aina strategiasta analysointiin sekä kampanjan
kehittämiseen ja suunnitteluun. Erikoistun dataohjattuun markkinointiin, mikä tarkoittaa sitä,
että suuri osa työajastani kuluu numeroiden ja avainlukujen seuraamiseen, jotta ymmärtäisin
asiakkaiden käytöstä kampanjan aikana. Autan asiakkaita asettamaan oikeat tavoitteet heti alussa.
Olen siis itse hyvin konkreettisesti mukana prosessissa.

Tutustu Sandraan paremmin 10 kysymyksen kautta:

Mikä digitaalisessa markkinoinnissa kiehtoo?

Mahtavinta digitaalisessa markkinoinnissa on se, että oikeiden strategioiden ja oikean tiedon
pohjalta voimme tehdä kustannustehokkaita kampanjoita, jotka todella tuottavat tulosta,
toimiipa yritys maaseudulla tai pääkaupungissa! Tällä hetkellä jännittävintä on suunnitella
kampanja alusta alkaen yhdessä asiakkaan kanssa sekä sitten seurata dataa ja optimoida
kampanjaa.


Mitä teit ennen kuin tulit Segerin palvelukseen?

Asuin USA:ssa ja Tukholmassa. Samalla olen pyörittänyt omaa yritystäni Suomessa ja
työskennellyt sitä kautta sisällöntuottajana. USA:ssa ehdin työskennellä useammassa työpaikassa
media- ja tapahtuma-alalla. Minulla on musiikkitausta ja sanonkin aina, että olen tuottaja henkeen
ja vereen. Ruotsissa työskentelin markkinointitoimistossa sosiaalisen median mainonnan parissa.
Viime vuosina olen ollut erityisen kiinnostunut markkinoinnin analyyttisestä puolesta.

Miten löysit tiesi Segerin palvelukseen?

Asuin Tukholmassa, ennen kuin koronapandemia kunnolla leimahti. Tulin Suomeen
viikonlopuksi avopuolisoni luo ja samalla viikolla Suomen ja Ruotsin välinen raja suljettiin.
Jonkin ajan kuluttua päätin jäädä Suomeen ja aloin etsiä työtä täältä. Seger vaikutti
kiinnostavalta, koska se on innovatiivinen, luova ja vauhdikas toimisto. Hakeudun mielelläni
yrityksiin, joissa viljellään yrittäjämäistä ajattelutapaa ja arvostetaan aloitteellisuutta.
Segerin kohdalla kaikki nämä kriteerit täyttyivät.

Mitä odotat tältä syksyltä?

Toivon, ettei koronan toinen aalto estä meitä tapaamasta uusia asiakkaita ja saamme suunnitella
mielenkiintoisia juttuja yhdessä heidän kanssaan. Ainahan voi toki turvautua Zoom-tapaamisiin,
mutta ihan sama asia se ei kuitenkaan ole. Joka tapauksessa olen innoissani, kun saan tehdä
markkinointia pohjalaisyritysten kanssa!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.