Mikä on Tiktok ja miksi yritysten kannattaa olla mukana?

Mikä on Tiktok ja miksi yritysten kannattaa olla mukana?

Tiktok on sosiaalisen median videoalusta. Videot ovat yksinkertaisia, lyhyitä ja keskittyvät Tiktokissa leviäviin trendeihin (sketsit, haasteet, tanssit, musiikki jne.)

Mutta miksi yritysten kannattaa olla mukana? Tässä on viisi syytä:

1. TikTok oli vuoden 2020 ladatuin appi

2+ miljardia latausta, ja 1 miljoona käyttäjää Suomessa kuukausittain.

 

2. Vanhemmat ikäluokatkin löytävät pikkuhiljaa Tiktokin

Tällä hetkellä käyttäjistä on 26,5 % 25-34-vuotiaita ja 38 % 18-24-vuotiaita.

 

3. Orgaaninen kattavuus on helppo saavuttaa

 Aivan kuten muinoin Facebookin ja Instagramin alkuaikoina Tiktokissa on mahdollista saavuttaa laaja orgaaninen kattavuus.

 

4. Sitoutuminen on aivan omaa luokkaansa

Raportit osoittavat, että sitoutumisaste on Tiktokissa 2,5-5-kertainen verrattuna Instagramiin!

 

5. Tiktokissa on vielä tilaa brändeille

Yrityksesi voi todella erottua! Tiktok tarjoaa yrityksille erilaisen tavan keskustella kohderyhmänsä kanssa ja löytää uutta yleisöä.

 

Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää TikTok-workshopeista ja -paketeista!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.