Blogi

Digitaalinen maailma ja viestintä muuttuu
jatkuvasti. Blogissa kirjoitamme uusimmista
sometrendeistä ja annamme tehokkaita vinkkejä
markkinointiin. Tervetuloa seuraamaan!

Aika usein ostopäätökset tehdään tunteella, mutta perustellaan järjellä. Video tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet herättää tunteita. Jo pelkästään oikealla musiikkivalinnalla voidaan saada ihmisten sydämet jättämään pari lyöntiä välistä. Kun tähän lisätään vielä visuaalisuus ja mukaansatempaava tarina, ei ole ihme, että niin moni yritys käyttää videota markkinoinnissaan....

Aika usein näkee, että yritykset kirjoittavat sekä suomeksi että ruotsiksi yhteen ja samaan julkaisuun. Tällä tavoin teksteistä tulee tarpeettoman pitkiä ja niitä on hankala lukea. Useammalla eri kielellä operoidessa kannattaakin käyttää Facebookin Julkaise usealla kielellä -toimintoa. Sen avulla päivityksen voi kirjoittaa kahdella tai useammalla kielellä,...

Monille yrityksille on itsestään selvää huoltaa ja kunnostaa työkoneitaan. Koneidenhan toimittava moitteettomasti, jotta tuotanto pystyisi vastaamaan kysyntään. Koneiden huollon lisäksi useassa yrityksessä sijoitetaan esimerkiksi hallinnon tehostamiseen ja digitalisointiin sekä työhyvinvointiin. Mitkään näistä toiminnoista eivät ole ilmaisia yritykselle, mutta pakollisen kuluerän sijasta ne nähdään investointeina tulevaisuuteen....

Kun Seger Marketing ensimmäistä kertaa pomppasi tietoisuuteeni Facebookissa, en ollut oikein varma pitikö näkemäni paikkansa. Tätä päivää elävä mainostoimisto? Småböndersissä? Näkemäni osoittautui todeksi. Ennen kuin huomasinkaan, Seger Marketing muutti Småböndersistä Teerijärvelle ja siinä samalla minä loikkasin Helsingistä Pohjanmaalle. Hupsista vain. ...

Digisuunnittelumme kasvaa ja etsimme henkilöä, jolla on kokemusta digimarkkinoinnista (SEO, Adwords, Pixelmarketing, Mailchimp yms.). Toivomme, että suhtaudut työhösi ja markkinointiin intohimoisesti ja olet kartalla viimeisimmistä sometrendeistä. Odotamme tekstintuottamisesi olevan sujuvaa ja että omaat hyvät vuorovaikutustaidot. Haluat kehittyä työsarallasi ja tähtäät tulokselliseen markkinointiin. ...

Verkkosivujen visuaalinen ilme luo kuvaa yrityksestä ja erityisesti kuvien valinta on visuaalisen ilmeen ja sivuston ulkoasun kannalta keskeisessä osassa. Kuvien ja tekstisisällön merkitys verkkosivuilla on siis valtava. Oikeinkirjoitus ja relevantti sekä lyhyen ytimekäs sisältö vahvistavat mielikuvaa yrityksestä asiantuntijana ja ajankohtaisena alan kommentoijana....

Nettisivusto on välttämätön yrittäjille ja yrityksille – eli kaikille, jotka myyvät tuotteita tai palveluita. Potentiaalisten asiakkaiden tulee löytää yrityksesi hakukoneen, kuten Googlen, avulla, huolimatta muista käytössäsi olevista markkinoinnin keinoista ja kanavista. Vaikka et myisi tuotteita/palveluita suoraan netissä, on nettisivu tärkeä osa asiakkaiden tavoittamista. ...