Blogi

Digitaalinen maailma ja viestintä muuttuu
jatkuvasti. Blogissa kirjoitamme uusimmista
sometrendeistä ja annamme tehokkaita vinkkejä
markkinointiin. Tervetuloa seuraamaan!

Digisuunnittelumme kasvaa ja etsimme henkilöä, jolla on kokemusta digimarkkinoinnista (SEO, Adwords, Pixelmarketing, Mailchimp yms.). Toivomme, että suhtaudut työhösi ja markkinointiin intohimoisesti ja olet kartalla viimeisimmistä sometrendeistä. Odotamme tekstintuottamisesi olevan sujuvaa ja että omaat hyvät vuorovaikutustaidot. Haluat kehittyä työsarallasi ja tähtäät tulokselliseen markkinointiin. ...

Verkkosivujen visuaalinen ilme luo kuvaa yrityksestä ja erityisesti kuvien valinta on visuaalisen ilmeen ja sivuston ulkoasun kannalta keskeisessä osassa. Kuvien ja tekstisisällön merkitys verkkosivuilla on siis valtava. Oikeinkirjoitus ja relevantti sekä lyhyen ytimekäs sisältö vahvistavat mielikuvaa yrityksestä asiantuntijana ja ajankohtaisena alan kommentoijana....

Nettisivusto on välttämätön yrittäjille ja yrityksille – eli kaikille, jotka myyvät tuotteita tai palveluita. Potentiaalisten asiakkaiden tulee löytää yrityksesi hakukoneen, kuten Googlen, avulla, huolimatta muista käytössäsi olevista markkinoinnin keinoista ja kanavista. Vaikka et myisi tuotteita/palveluita suoraan netissä, on nettisivu tärkeä osa asiakkaiden tavoittamista. ...

Matkapuhelimen käyttö laajenee kovaa vauhtia. Pöytäkoneella surffailu on jäänyt huomattavasti vähemmälle ja puhelimen käyttö on lisääntynyt. Tämä näkyy myös monen asiakkaamme kotisivun kävijäraporteista. Sosiaalinen media vie paljon valveilla olevaa aikaamme, vuoden 2017 aikana, videokippien julkaisu sosiaalisessa mediassa on ollut räjähdysmäisessä nousussa. Live-stream videoiden myötä, Instagram...

Ajatus omasta yrityksestä sai alkunsa, kun opiskelin Saksassa. Silloin kävin keskusteluja Kopparbärin kanssa siitä, että alkaisin maahantuoda Saksaan heidän siideriään. Samalla mietin hirvenlihan myyntiä hirvenlihaan hullaantuneille saksalaisille. Omat yritysunelmani rauhoittuivat, kun sain työtarjouksen Fresh Servantilta Pietarsaaresta, tehtyäni siellä toisen työharjoittelujaksoni. ...

Sisältömarkkinointi eli Content Marketing tarkoittaa, että sisältöön luodaan jotain, mikä kiinnittää huomion ja josta on hyötyä asiakkaalle. Tuotetaan siis sisältö, joka houkuttelee ja kiinnittää juuri sen kohderyhmän huomion, jonka haluatte tavoittaa. Sisältö voi olla blogi-, lehti-, uutiskirje- tai videomuodossa, tai se voi olla jotain aivan...