Gårds Smak – närproducerad mat

Gårds Smak drivs av bröderna Niklas, Jonas och Filip Östman. Företaget startade med att sälja sin pastöriserade ohomogeniserade Gårds Mjölk men har nu utökat sortimentet till en webbutik och erbjuder bland annat nöt- och griskött, grönsaker, ägg, mjöl, gryn och bröd.

 

Seger Marketing hjälper kontinuerligt Gårds Smak med deras sociala medier och annonser. Målet varierar beroende på säsong, men vi strävar alltid efter att både marknadsföra Gårds Smak som företag och att konvertera följare till köpare.

159832

gånger kampanjen setts

1684

totala klick

18.35%

Return on Ad spent

Konveteringskampanj

Det viktigaste med närproducerad mat är att lyfta fram säsongsbetonade produkter. Seger Marketing jobbar med olika typer av kampanjer, som till exempel inbjudande inlägg om veckans produkt som uppmanar till köp. Kampanjerna varierar självklart beroende på det aktuella behovet och skräddarsys alltid.

Den senaste konverteringskampanjen visades dryga 160 000 gånger, och för varje euro som spenderades fick Gårds Smak tillbaka över 18 gånger mer!