HitchApp – Pohjanmaalta kansainvälisille markkinoille

HitchApp

Pohjanmaalta kansainvälisille markkinoille

Hitchapp kuljettaja auton ratissa

Tausta

Asiakkaamme oli kehittämässä uutta mobiilisovellusta, joka yhdistää esineiden kuljetusta tarvitsevat henkilöt tyhjillä tavaratiloilla liikkuvien autoilijoiden kanssa.

 

Uuden, pohjalaislähtöisen sovelluksen avulla esimerkiksi päivittäistä työmatkaa ajava henkilö voisi maksua vastaan ottaa kuljetettavakseen tavaroita ja ajaa ne sovittuun määränpäähän.

Tehtävä

Kansainvälisille markkinoille tähtäävä sovellus tarvitsi brändin, joka erottuisi edukseen miljoonista muista sovelluksista.

Hitchapp ja kuluttaja kaupungissa kävelyllä
Hitchapp brändin Facebook-sivu

Lopputulos

Asiakkaan ja Seger Marketingin yhteistyön tuloksena syntyi HitchApp. Sovelluksen nimi valittiin niin, että se toimisi hyvin kaikkialla maailmassa ja kuvastaisi HitchAppin nopeutta ja helppokäyttöisyyttä.

 

HitchAppin brändissä myöskin ympäristöystävällisyydellä on vahva rooli. Siksi brändin väriksi valittiin vihreä, joka logossa liukuu hieman siniseen. Logo suunnittelussa otettiin huomioon myös se, että se erottuisi mahdollisimman hyvin eri sovelluskaupoissa.

 

HitchAppin brändäämiseprosessiin kuului myös brändinmukaisten valokuvien ottaminen. Kuvaukset toteutettiin kohteissa, joita voisi löytyä mistä päin maailma tahansa. Tällöin markkinointimateriaalin lokalisoiminen eri maihin olisi sujuvampaa.

Hitchapp mobiilisovellus ja nettisivut

MUITA REFERENSSEJÄ

Graafinen suunnittelu / Nettisivut / SEO / Valokuvaus

Facebook / Graafinen suunnittelu / Instagram / Nettisivut / SEO / Some- ja digipaketit / Valokuvaus

Tarvitsetko apua yrityksesi sosiaalisen median päivityksissä?

Olemme sosiaalisen median ja brändäyksen ammattilaisia ja autamme mielellämme teitä! OTA YHTEYTTÄ!