Jokipiin Pellava

Jokipiin Pellava valmistaa kaikki pellavaiset keittiö- ja saunatuotteensa Jalasjärvellä Jokipiin kylässä. Yritys on kehittänyt kestävän tuotantoprosessin, jossa huomioidaan kaikki teolliseen tuotantoon liittyvät ympäristökysymykset. Jokipiin Pellava täytti vuonna 2020 sata vuotta, ja yrityksen johdossa on nyt jo kolmas sukupolvi: Timo ja Markku Laurila.

Yrityksen uusi verkkokauppa lanseerattiin vuoden 2020 alussa. Kampanjan tavoitteena oli lisätä ihmisten tietoisuutta verkkokaupasta ja samalla vahvistaa  Jokipiin Pellavan brändiä sosiaalisen median maksetun mainonnan avulla. Seger Marketing suunnitteli ja toteutti konversiokampanjan.

2159

yksittäistä klikkausta kampanjassa

19.87%

Return on Ad spent

KAMPANJA

Käytimme kattavuusmainonnassa pääasiassa videomateriaalia, koska se tavoittaa parhaiten laajan yleisön ja on myös kustannustehokasta. Jokipiin Pellavan tuotevalikoima on täynnä helmiä. Halusimme nostaa esiin tuotteista aivan erityisesti yhden ehkä nerokkaimman, rullapyyhkeen.

Teimme tuotetta ensin tunnetuksi videon ja muun sitouttavan sisällön avulla, minkä jälkeen käynnistimme syksyllä konversiokampanjan saadaksemme liikennettä ja ostoja verkkokauppaan. Kampanja tuotti mahtavan tuloksen, ROAS oli liki 20, mikä tarkoittaa, että saimme mainoskulut takaisin lähes 20-kertaisesti.

"Verkkokauppamme sai uutta nostetta mainonnan ansiosta!”

– Marjo-Riitta Välimäki, markkinointiassistentti