PROJECT LIV

Project Liv ry on suomalainen yhdistys, joka haluaa tuoda lisää iloa pitkäaikaissairaiden lasten ja heidän perheidensä arkeen. Pienillä asioilla voi olla suuret vaikutukset pitkällä aikavälillä, ja Project Liv halusi yhdessä Seger Marketingin kanssa saada lisää yrityksiä ja yksityishenkilöitä liittymään yhdistyksen tukijäseniksi.

Jäsenyys tarkoittaa win-win-yhteistyötä. Yritys saa Project Livin tarran oven- tai ikkunanpieleen liimattavaksi sekä logon kertomaan yhteistyöstä kotisivulla. Yksityishenkilöt saavat jäsenkirjeen kahdesti vuodessa. Project Liv kertoo kirjeessä, mitä sen toiminnassa on kulloinkin meneillään.

Kampanjan tavoitteena oli tavoittaa yrityksiä ja kohderyhmiä, jotka jo tiesivät Project Livin ja olivat siten potentiaalisia uusia jäseniä.

104500

kampanjanäyttöä

04,21%

ROAS

1300

klikkausta

KAMPANJA

Seger Marketing laati suunnitelman Project Liv markkinoimiseksi sekä  mikroyrityksille että suuremmille yrityksille. Kampanja rakentui eri mainoksista myydystä jäsenyysmuodosta riippuen. Kohderyhmät muodostettiin aiempien kattavuuskampanjoiden, Project Livin kotisivukäyntien sekä yhdistyksen tuntevien henkilöiden muodostamien uusien kohderyhmien pohjalta. 

”Olemme nopeita liikkeissämme ja arvostamme sujuvaa ja selkeää viestintää. Sen Seger Marketing osaa. Tapaamisemme ovat olleet täynnä ideoita, naurua ja uusia tapoja ajatella, minkä ansiosta olemme todellakin nauttineet yhteistyöstä.”

- Nina Brännkärr-Friberg, hallituksen puheenjohtaja

Tulokset osoittivat, että yritykset soittivat vielä kampanjan päätyttyäkin ja liittyivät vuosijäseniksi. Project Liv sai uusia vuosijäseniä mukaan toimintaansa ja kampanjan ROAS oli kokonaiset 4,21 kampanjan päätyttyä. Tämä tarkoittaa, että jokainen kampanjaan käytetty euroa saatiin 4,21-kertaisena takaisin.
Lisäksi isomman vuosijäsenyyden mainokset saivat näkyvyyttä sekä konversiokampanjassa että aiemmissa kampanjoissa. Näyttökertoja kertyi yhteensä yli 104 000.