Koulutukset

Seger Marketingin kevään 2019 koulutukset

28.5. Fb ja IG suomeksi 8.30 – 15.30340 €

12.6. Työnantajabrändäys 8.30 – 12.00340 €

FB JA IG SUOMEKSI -kurssin sisältö

Koulutus markkinointivastaaville

 

Tarvitsetteko uusia vinkkejä ja ideoita fiksumpaan markkinointiin sosiaalisessa mediassa? Seger Marketingin sociaalisen median ammattilaiset vetävät inspiroivan ja sisältörikkaan koulutuksen sisältömarkkoinnin mahdollisuuksista ja kuinka se vahvistaa brändiänne ja lisää digitaalista näkyvyyttänne.

 

Koulutus koostuu käytännön esimerkeistä, mainonnan suunnittelusta, käymme läpi uusia toimintoja ja saatte sisältöideoita, joita voitte tuottaa itse.

 

Kurssi on suunnattu yritysten markkinointipäälliköille ja markkinointivastaaville, joilla on perusosaamista sekä Facebookin että Instagramin käytöstä. Toivotamme tietenkin tervetulleeksi kaikki, jotka uskovat hyötyvän koulutuksestamme.

 

PAIKKA JA AIKA

Keskiviikkona 29.5 ruotsiksi ja tistaina 28.5 suomeksi klo 08.30 – 15.30

Port Tower suurteollisuusalueella Kokkolassa

 

HINTA

Hinta 340 eur / osallistuja. Kahvi ja lounas sisältyy hintaan.

 

HUOM!

Ota oma tietokone mukaan

Minimiosallistujamäärä 10 kpl

 

Ilmoittaudu tästä!

 

Päivän ohjelma

 

8.30-9 Kahvi ja voileipä

9-10 Brändäys – miten vahvistaa yrityksen brändiä sosiaalisessa mediessa

10-11 Miten lisätä näkyvyyttä ja löytää kohderyhmiä sisältömarkkinoinnin avulla

11-11.30 Harjoitus – luo some-sisältösuunnitelma kolmeksi kuukaudeksi

 

Lounas

 

12.30-14.00 Facebook julkaisumenetelmänä, sisältöideat mainonta, raportit

14.15-15.30 Instagram julkaisumenetelmänä, sisältöideat, mainonta, raportit

TYÖNANTAJABRÄNDÄYS -kurssin sisältö

Laadukas somesisältö – parempi työnantajabrändi

 

Kuinka löytää ammattitaitoista työvoimaa? Miksi vahva työnantajabrändi on tärkeä? Millä tavoin yritys voi vahvistaa omaa työnantajamielikuvaansa sosiaalisessa mediassa?

 

Vastaus näihin ja moniin muihin kysymyksiin työnantajabrändäyksestä selviää, työnantajabrändäys kurssin aikana.

 

Käymme läpi seuraavat aiheet:

 

Työnantajabrändin merkitys rekrytoinnissa

Mihin vaikuttava työnantajabrändi perustuu

Käytännön vinkit työnantajabrändin vahvistamiseen sosiaalisessa mediassa

 

Jos haluat tulevaisuudessa tavoittaa ja rekrytoida alasi parhaita osaajia, niin tätä tilaisuutta ei kannattaa jättää väliin!
PAIKKA JA AIKA

Keskiviikkona 12.6 klo 08.30 – 12.00

Port Tower suurteollisuusalueella Kokkolassa

 

HINTA

Hinta 340 eur / osallistuja. Kahvi ja voileipä sisältyy hintaan.

 

HUOM!

Minimiosallistujamäärä 10 kpl

 

Ilmoittaudu tästä!

BRÄNDÄYS -kurssin sisältö

Brändi ei ole logo, pakkaus tai yritysilme – se on mahanpohjatunne. BRÄNDIÄ ei voi ohjata mutta siihen voi vaikuttaa. Miten?

 

”Your brand isn’t what you say it is. It’s what they say it is.” – brändiguru Marty Neumeier. Luotteko relevanttia sisältöä oikealle kohderyhmälle? Haluatteko vaikuttaa siihen mitä teidän brändistä sanotaan kun ette ole paikalla? Yrityksen päämäärä on kutakuinkin aina myynnin lisääminen. Vahva brändi luo yhteisöjä, joille on helpompi myydä ja jotka haluavat jakaa kokemuksiaan brändistä. Brändäys ei ole markkinointia, vaan pitkäjänteistä ja strategista työtä, joka perustuu yrityksen arvoihin ja visioon.

 

PAIKKA JA AIKA

Perjantaina 14.6 klo 08.30 – 12.00

Port Tower suurteollisuusalueella Kokkolassa

 

HINTA

Hinta 340 eur / osallistuja. Kahvi ja voileipä sisältyy hintaan.

 

HUOM!

Minimiosallistujamäärä 10 kpl

 

Ilmoittaudu tästä!

 

Päivän ohjelma

 

8.30-9 Kahvi ja voileipä

9-10 Brändin ydin (mahanpohjatunne), visio, missio ja arvot. Brändin lupaus.

10-11 Brändin visuaalinen- ja kirjallinen identiteetti. Brändin kosketuspisteet.

11-12 Brändi vs. markkinointi/mainonta —> Miten brändi tuodaan esille ja kenelle?