Blogi

Digitaalinen maailma ja viestintä muuttuu
jatkuvasti. Blogissa kirjoitamme uusimmista
sometrendeistä ja annamme tehokkaita vinkkejä
markkinointiin. Tervetuloa seuraamaan!

Oletko toteuttanut sosiaalisessa mediassa kampanjan, mutta et oikein tiedä, onnistuiko se vai ei? Esittelemme 8 mittaria, jotka sinun kannattaa huomioida, kun tarkastelet kampanjan tai yhteistyön onnistumista. Nykyään yritysten sosiaalisen median markkinointi on enemmän sääntö kuin poikkeus. Oletpa sitten yhteistöitä tekevä vaikuttaja tai teet oman yrityksesi kampanjoita,...

Tiktok on sosiaalisen median videoalusta. Videot ovat yksinkertaisia, lyhyitä ja keskittyvät Tiktokissa leviäviin trendeihin (sketsit, haasteet, tanssit, musiikki jne.) Mutta miksi yritysten kannattaa olla mukana? Tässä on viisi syytä: 1. TikTok oli vuoden 2020 ladatuin appi 2+ miljardia latausta, ja 1 miljoona käyttäjää Suomessa kuukausittain.   2. Vanhemmat ikäluokatkin löytävät pikkuhiljaa Tiktokin Tällä hetkellä...

Vuosikello antaa yleisnäkymän kaikista yritystä koskevista tärkeistä asioista vuoden aikana. Vuosikellon ulkomuoto voi vaihdella hyvinkin paljon, mutta siitä pitää joka tapauksessa nopeasti nähdä kyseisen vuoden tärkeät tapahtumat. Kun laadit yrityksellesi vuosikellon, helpotat sosiaalisen median sisällöntuotantoa sekä markkinoinnin suunnittelua yrityksesi ja markkinointitiimisi osalta.   Tee vuosikello vuodelle 2021,...

Mikä on webinaari tai live-lähetys kuten sitä myös kutsutaan? Se on tehokas tapa pitää seminaareja, luentoja tai workshoppeja digitaalisesti netissä. Webinaari tarjoaa asiakkaillesi ja sidosryhmillesi ympäri maailmaa mahdollisuuden seurata keskustelua, esitystä tai workshoppia livenä kotisohvalta tai vaikkapa omalta toimistolta käsin.   Webinaarin lähetyspaikka voi olla mikä tahansa...

Voisiko verkkokauppasi kassa kilistä vähän ahkerammin? Sinulla on kaksi mahdollisuutta: 1. Älä tee mitään. 2. Hanki lisää näkyvyyttä. Kun päätät ryhtyä toimeen ja hankkia lisänäkyvyyttä mainonnalla, kampanja kannattaa aloittaa jo lokakuussa, ennen kuin Facebook nostaa mainoshintojaan Black Fridayn ja joulusesongin ajaksi. Hyödynnä kampanjoinnissa Seger Marketingin osaamista...

Z-sukupolvi on hallinnut pitkään TikTokia, mutta vuosi 2020 on laajentanut käyttäjäkuntaa, eivätkä kaikki käyttäjät ole enää teinejä. Myös yritykset ja brändit haluavat enenevässä määrin näkyä TikTokissa, ja sen odotetaankin nousevan pian johtavaksi digitaalisen markkinoinnin alustaksi. Tässä muutama asia, joita kannattaa huomioida, ennen kuin yritys aloittaa TikTokin...

Seger Marketing vahvistaa resurssejaan yhdistämällä designin ja kaupallisen sisällön tuoteportfolioon, joka lanseerataan syksyllä 2020. Digitaalisten palveluiden kysyntä kasvaa ja sen myötä myös digitaalisten markkinointikampanjoiden tarve. Sen takia voimme nyt suurella ilolla ilmoittaa, että olemme värvänneet dataorientoituneen digitaalisen markkinoinnin asiantuntijan, jolla on kokemusta myös kansainvälisestä markkinoinnista. Saammeko...