Kotimainen kun­to­sa­li­ket­ju sitoutui yh­dis­tel­mä­rat­kai­suun


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Easyfit tiesi, että oli vain ajan kysymys ennen kuin heidän oli otettava TikTok käyttöön. Mahdollisten asiakkaiden määrä alustalla kasvoi jatkuvasti ja sitä myöten kasvoi myös mahdollisuudet.

Sisällöntuotanto pelkästään omilla resursseilla ei ollut ajankohtaista; he halusivat TikTok-kumppanin tueksi. Valinta osui Seger Marketingiin, suurelta osin siksi, että eräs toinen asiakkaistamme antoi yhteistyöllemme korkeimmat arvosanat: ”Seger Marketingilla on tarvittava osaaminen ja joustava työtapa”.

Aloitimme yhteistyön workshopilla, jossa laadimme strategian ja perustimme TikTok-tilin. Workshoppiin osallistui Easyfitin omia työntekijöitä, jotka myös itse aloittivat sisällöntuottamisen tilille. Tämä yhteinen workshop antoi sekä Segerin tuotantotiimille että Easyfitin työntekijöille punaisen langan, minkä mukaan oli helppo edetä.

Tämän jälkeen aloitimme työnteon hybridimallin mukaan, jossa Seger tuotti yhden videon viikossa ja Easyfitin työntekijät loivat niin paljon sisältöä kuin ehtivät. Tällä tavalla takaamme tiheän julkaisutahdin hyvään hintaan. Tili on otettu hyvin vastaan ja 10 000 seuraajan rajapyykki on ihan nurkan takana.