Digitaalinen markkinointi

Sosiaalisen median strategisen markkinoinnin avulla saat lisää liikennettä ja myyntiä, sitoutuneisuutta tai liidejä .

Sosiaalisen median mainosta voi hyvinkin verrata TV-mainokseen, mutta sosiaalisessa mediassa mainoksen osumatarkkuus ja mitattavuus ovat paremmat.

Paid Social -markkinointistrategialla pyritään siihen, että aika tuotteeseen tai palveluun tutustumisesta ostopäätökseen on mahdollisimman lyhyt. Paid Social pitää sisällään määrätyille kohderyhmille suunnattua mainontaa Facebookissa, Instagramissa ja muissa sosiaalisen median alustoissa.

Näin se etenee

1. Mainosmateriaali

Lähetä meille valmis mainosmateriaalisi tai tilaa tuotanto meiltä. Muokkaamme materiaalia aina käytettävään kanavaan sopivaksi. Tuotannosta veloitamme erikseen.

2. Kohderyhmäanalyysi

Analysoimme kohderyhmäsi, keitä he ovat, mitä kanavia he käyttävät ja millaisia ​​kiinnostuksia heillä on. Huolehdimme teknisestä puolesta aina mainostilin luomisesta pikseleihin ja vastaamme siitä, että mainokset näkyvät toivomillenne kohderyhmille sovittujen tavoitteiden mukaisesti. Sovimme lisäksi mainosbudjetista.

3. Mainonta ja optimointi

Kampanja käynnistyy. Testaamme ja optimoimme kampanjoita jatkuvasti, jotta tulos on varmasti paras mahdollinen. Raportoimme tuloksista – saat helposti luettavan raportin mainonnasta joka toinen kuukausi.

Pyydä ehdotus markkinointistrategiaksi

Tarjoamme sisällöntuotantoa seuraaviin kanaviin:

Facebook

Käytämme Facebookin mainostyökalua Facebook- ja Instagram-mainonnassa. Hyödynnämme strategioita sekä Retargeting- ja Dynamic Ads -menetelmiä nostaaksemme sivustonne tai verkkokauppanne liikennettä ja konversioastetta.

  • 4,1 miljoonaa käyttäjää Suomessa
  • 2,8 miljardia käyttäjää maailmassa

Tiktok

Liity nopeimmin kasvavan sosiaalisen median kanavan käyttäjäksi! Nostamme esiin brändinne huumoripuolen ja ainutlaatuisuuden teille räätälöidyn Tiktok-strategian avulla. Siten saatte viestinne perille todella sitoutuneelle Tiktok-käyttäjäkunnalle.

  • 443 2000 käyttäjää Suomessa
  • 732 miljoonaa käyttäjää maailmassa

Youtube

TV on nykyään yhtä kuin Youtube. Sen kautta tavoitat potentiaalisia asiakkaita ja saat heidät toimimaan haluamallasi tavalla.

  • 3,9 miljoonaa käyttäjää Suomessa
  • 2,3 miljardia käyttäjää maailmassa

Instagram

  • 2,9 miljoonaa käyttäjää Suomessa
  • 1,3 miljardia käyttäjää maailmassa

LinkedIn

Hyvin suunnitellun Lead Generation -strategian avulla tavoitamme tärkeimmät päätöksentekijät ja ohjaamme heidät suoraan myyntitunnelin läpi.

  • 1,4 miljoonaa käyttäjää Suomessa
  • 756 miljoonaa käyttäjää maailmassa

Snapchat

Lisäämme Snapchatin mainostyökalun avulla tietoisuutta yrityksestänne ja kiinnostusta tuotteitanne tai palveluitanne kohtaan sekä hyödynnämme konversioita.

  • 1 miljoona käyttäjää Suomessa
  • 514 miljoonaa käyttäjää maailmassa

Retargeting

On epätodennäköistä, että sivuillanne käyvät kylmät asiakkaat ostavat tai ottavat teihin yhteyttä vielä ensimmäisellä sivustovierailullaan. Tilastojen mukaan vain 4 % kylmistä asiakkaista ostaa sivustolta ensimmäisellä kerralla.

Miten Retargeting voi auttaa?
Retargeting on strategia, jonka avulla kohdistetaan mainontaa tietylle kohderyhmälle sen perusteella, että he ovat olleet yritykseen yhteydessä tietyn ajanjakson aikana. Koska ostopäätös vaatii yleensä useamman kuin yhden harkintakerran, ovat mainokset kyseiselle kohderyhmälle erityisesti räätälöityjä.

Miksi mainosmateriaalilla on väliä?

Jos mainosmateriaali ei liikuta, mainoskaan ei toimi, vaikka kaikki muu aina strategiasta optimointiin olisi kuinka hyvin suunniteltu. Mainosmateriaalin on hyvä keskittyä ongelmaan tai ratkaisuun ja äänensävyn pitää olla yrityksenne mukainen. Räätälöimämme mainosmateriaali saa epäröivät asiakkaat toimimaan.

Entäs Retargeting?
Saatatte menettää potentiaalisia asiakkaita, jos käytätte samaa mainosmateriaalia sekä uusien asiakkaiden tavoitteluun että retargeting-kampanjointiin. Mainosten tulee aina perustua siihen, missä vaiheessa myyntitunnelia tavoittelemanne asiakas on.

Seger Marketing tarjoaa käyttöönne luovan tiimin, joka koostuu video- ja design-asiantuntijoista. Heidän osaamisensa avulla luomme mainosmateriaalista tarkoituksenmukaista ja erilaisille kohderyhmille soveltuvaa.