Fontana halusi näkyä asiak­kail­leen


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Yksi Vaasan suosituimmista yökerhoista on löytänyt yleisönsä TikTokista. TikTok on täydellinen alusta oikean kohderyhmän tavoittamiseen: 18-30 vuotiaat.

Menestystä ei tarvinnut odottaa kauaa: kahdessa kuukaudessa Fontanan materiaalia ollaan katsottu yli 4 MILJOONAA kertaa, ja useat videot ovat menneet viraaleiksi, saaden satojentuhansia katselukertoja per video.

Fontana viestii 100 % kohdeyleisönsä ehdoilla. Heidän rohkea, hauska, samaistuttava ja paikoin suorastaan röyhkeä viestintätapansa on tehnyt heistä puheenaiheen Vaasan nuorten keskuudessa, ja videoita jaetaan aktiivisesti kaveriporukoissa, usein lukuisten nauruhymiöiden kera.

Menestyksen resepti koostuu TikTok-workshopista, suhteellisen vapaista käsistä ja henkilökunnasta, joka tuntee asiakkaansa hyvin.