M Roomin Tiktokissa yhdistyy Segerin ja M Roomin sisältö


WHAT WE DID

WHEN WE DID

M Room löysi Seger Marketingistä luotettavan kumppanin TikTok-matkalleen.

Syksyllä 2022 yksi Suomen tunnetuimmista parturiketjuista päätti viedä TikTokinsa seuraavalle tasolle. Yhteistyömme alkoi workshopilla, johon osallistui useita M Roomin työntekijöitä.

Workshopin tavoitteena oli löytää yhteinen punainen lanka sisällöntuotannolle. Tämä oli erittäin tärkeää, koska sekä Seger Marketing että M Roomin henkilökunta tuottaisivat sisältöäsamaan kanavaan.

Workshopin jälkeen varasimme ensimmäisen tuotantopäivämme Hämeenlinnassa, ja sen jälkeen Seger Marketingin materiaalia alkoi näkyä M Roomin TikTok-kanavalla, yhdistyen M Roomin itse tuottaman materiaalin kanssa. Sisällössä olemme pyrkineet korostamaan tunnelmaa, samaistuttavia tilanteita sekä M Roomin laajaa valikoimaa kotimaisia tuotteita.

Seger Marketing vastaa meidän tuottamasta materiaalista: keksimme ideoita ja toteutamme ne sitten paikan päällä. M Roomin henkilökunta kuvaa omaa materiaaliaan eri toimipisteissään. Yhdistämällä materiaalimme luomme vahvemman TikTok-läsnäolon M Roomille yrityksenä, mikä hyödyttää koko toimintaa.