TikTok-edel­lä­kä­vi­jä Närpiön Vihanneksen suun­nit­te­lu­kump­pa­ni


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Närpiön Vihannes oli yksi ensimmäisistä suurista yrityksistä joka astui sisään TikTok-maailmaan. Yhteistyö Seger Marketing kanssa on johtanut uuteen ja tykättyyn materiaaliin. 

Närpiön Vihannes valitsi Seger Marketingin palvelut keksiäkseen uusia ideoita ja voidakseen toteuttaa niitä. Yhdessä asiakkaan kanssa yhteistyö on sujunut sitä kautta että Seger on keksinyt ideoita, joista Närpiön Vihannes ovat valinneet ne parhaat. Valitut ideat ovat kuvattu tuotantopäivien muodossa Segerin kanssa. Seger ovat hallinneet uusimmat trendit, äänet ja tekniikat jonka kautta Närpiön Vihanneksen sisältö on lisääntynyt. 

Seger Marketing on ollut hyvä ideoija meille. Välillä on hyvä saada uusia mielipiteitä ihmisiltä joilla on toisenlainen oma TikTok-feedi puhelimissa jotta voisimme keksiä uutta sisältöä, Närpiön Vihanneksen tuotekehittäjä Eva Lillmangs kertoo.