Ett bollplank för en TikTok-pionjär


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Närpes Grönsaker var en av de första större företagen att ge sig in i TikTok-världen. Samarbetet med Seger Marketing har lett till mycket nytt och omtyckt innehåll.

Närpes Grönsaker valde att använda sig av Seger Marketings tjänster för att komma på nya idéer och utföra dem i form av produktionsdagar. Tillsammans med kunden har samarbetet skett genom att Seger har kommit på ett potpurri av idéer varav de bästa har Närpes Grönsaker valt för produktion. Genom att Seger konstant håller sig ajour med de nyaste trenderna, låtarna och teknikerna har Närpes Grönsaker kunnat utöka sitt eget innehåll

Det har varit bra att ha Seger Marketing som ett bollplank, ibland kan det behövas ett par andra ögon med ett annan flöde i TikTok för att komma på nytt innehåll, säger varumärkesutvecklare Eva Lillmangs på Närpes Grönsaker.