Vilpen juna jatkaa kulkuaan TikTokissa


WHAT WE DID

WHEN WE DID

B2B-yritys Vilpe haluaa tavoittaa uusia markkinoita Seger Marketingin avulla.

Vilpe kuuluu Seger Marketingin vanhimpiin TikTok-asiakkaisiin. Yritys tuottaa sisältönsä itse ja käyttää Seger Marketingin palveluita uusien markkinoiden kokeiluun.

Tämän lisäksi Vilpe tarvittaessa konsultoi Seger Marketingia, olemme esimerkiksi auttaneet yritystä tulemaan verifioiduksi TikTokissa. Juhlimme verifioinnin, sekä 20 000 seuraajamäärän kakulla Vilpen luona aurinkoisena kevätiltapäivänä. Tämän jälkeen seuraajamäärä on ehtinyt kasvaa huimaa vauhtia 60 000+ seuraajaan asti, mikä tekee Vilpestä yksi Skandinavian suosituimmista TikTok-tileistä business-to-business yritysten kesken.

– Aloitimme luomalla omia TikTok videoita, se on mielestämme paras tapa tehdä. Kun on löytänyt oman tonaliteettinsä voi satsata enemmän kanavaan. Seger Marketingin tekemän buustauksen kautta olemme tavoittaneet ihmisiä Suomen ulkopuolella. Se on taas hyvä tapa jatkaa tilin rakentamista, sanoo Maria Erikslund, markkinointisuunnittelija Vilpellä.

Digitaalisten markkinointikamppanjoiden tulokset ovat kovaa luokkaa: Kamppanja tavoitteella lisätä katselukertoja sai hinnaksi 0,41 euroa per 1 000 näyttökertaa peräti 10,95 sekunnin keskimääräisellä katseluajalla. Yhteensä 300 000 ihmistä näki videot – heistä vajaat 60 000 näki videot loppuun. Yli 120 000 ihmisistä katseli vähintään puolet videoiden kestosta.

Vilpe satsaa tänä päivänä sosiaalisista medioista eniten TikTokiin. Seger Marketingin avulla Vilpe on tavoittanut käyttäjiä koko Pohjolassa ja Keski-Euroopassa.