Wasaline tahtosi avaimet käteen -ratkaisun


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Seger Marketing auttaa laivayhtiötä navigoinnissa TikTok-alustalla.

Wasaline päätti aloittaa TikTokin kokeilun keväälllä 2022. Yhteistyö alkoi Workshopilla, missä yhdessä tutustuimme alustaan. Samalla laadimme yleiset raamit sisällölle. Tämän jälkeen Seger Marketing esitti sisältöideoita tasaiseen tahtiin, ja sisältö tuotettiin parina tuotantopäivinä yrityksen lippulaivalla, Aurora Botnialla.

Alus kuuluu itse asiassa maailman ympäristöystävällisimpiin matkustaja-aluksiin, ja tätä olemme myös aktiivisesti nostettu esiin yrityksen TikTok-tilillä. Tänä päivänä Seger Marketing pitää huolta Wasalinen TikTok-kanavasta kokonaisuudessaan; suunnitteluvaiheesta alkaen kommenttien vastaamiseen asti. Tämä tehdään tietysti tiiviissä yhteistyössä Wasalinen markkinointiosaston kanssa.

Wasalinen tili kasvaa tasaiseen tahtiin ja tilillä on tällä hetkellä yli 3 000 aktiivista seuraajaa, ja reilut 500 000 näyttökertaa sisällölle. Alussa satsasimme pienemmän summan maksettuun mainontaan, voidaksemme taata laajan näkyvyyden alusta asti. Näkyvyyskamppanjan hinnaksi per 1 000 näyttökertaa tuli lopulta edulliset 0,8 euroa, ja hinta per seuraaja oli toisessa kamppanjassa niin alhainen kun 0,09 euroa. Wasalinen TikTok-videot suorittavat tänä päivänä hyvin myös orgaanisesti ja saavuttavat yleensä yli 10 000 näyttökertaa ilman maksettua boostia.