Ähtäri Zoo halusi TikTok oppaan


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Eläinpuisto tuottaa omaa sisältöä, mutta saa ideoita ja kuukausittaista neuvontaa Seger Marketingilta

Ähtäri Zoo:lla oli jo runsaasti seuraajia ja vakiintunut läsnäolo TikTokissa, kun he päättivät käyttää Seger Marketingin palveluita. Eläinpuisto, joka muun muassa majoittaa pandat Luminja Pyryn, halusi jatkaa oman sisältönsä luomista, mutta löysi Seger Marketingista sparrauskumppanin.

Kerran kuukaudessa eläinpuiston henkilökunta tapaavat Seger Marketingin kanssa. Käymme läpi menneen kuukauden ja tarkastelemme sisältöä. Seger Marketing antaa palautetta luodusta sisällöstä, sekä kehitysideoita ja kehuja. Tarkoituksena on tehdä materiaalista mahdollisimman TikTokissa toimivaa.

Tämän jälkeen arvioimme tilin kasvua varmistaaksemme, että käyrä osoittaa oikeaan suuntaan. Ja kyseessä ei ole pieni tili: tällä hetkellä @ahtarizoo-tilillä on yli 10 000 seuraajaa. Huomionarvoista on myös se, että eläinpuisto ei mainosta sisältöään, vaan seuraajamäärä on kasvanut kokonaan orgaanisesti.

Lopuksi Seger Marketing esittelee kourallisen trendejä ja sisältöideoita seuraavaa kuukautta varten, mikä helpottaa eläinpuiston henkilökunnan TikTokien luomista. Ähtäri Zoo voi myös esittää kysymyksiä, joihin haluavat vastauksia seuraavaa tapaamista varten.

Neuvonta on hyvä tapa kehittää omaa sisältöä, olitpa sitten suuri tai pieni yritys. Tällaisen neuvonnan kesto on yleensä noin 30 minuutista tuntiin.