BigDay summer festival halusi kokeilla uusia mark­ki­noin­tia­lus­to­ja


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Pop/EDM festivaali BigDay summer festival halusi markkinoida TikTokissa ja Snapchatissa.

Intensiivisen kuukauden aikana suoritimme Seger Marketingilla digitaalisen markkinointikamppanjan tapahtumalle BigDay summer festival 2022. Käyttämällä TikTokin ja Snapchatin alustoina tavoitimme oikean kohderyhmän: nuoret ja nuoret aikuiset.

Liikennekamppanjan tulokset osoittavat että alustat monella tapaa olivat ne oikeat, ja lyhyen kamppanjan aikana liikenne ostosivulle oli korkea yli 4 000 klikkauksilla. Mainoskulut pysyivät alhaisina ja yhden klikin hinnaksi tuli lopuksi vain 0,19 euroa. Mainokset näki yli 120 000 kohderyhmään kuuluvaa ihmistä, niin TikTokissa kun Snapchatissa.