Dermosil halusi saavuttaa uuden kohderyhmän uudella alustalla


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Seger Marketing on auttanut Dermosilin päästämään uudelle tasolle TikTokissa. 

Dermosil astui TikTok-maailmaan jo marraskuussa 2021. Helmikuussa 2022 yhtiö aloitti yhteistyön Seger Marketingin kanssa ja se on johtanut tuhansien uusien seuraajiin, sekä kiinnostusta herättävään sisältöön

Dermosil aloitti yhteistyön Seger Marketingin kanssa sillä he halusivat tavoittaa nuoremman kohderyhmän kasvavalla alustalla, TikTokissa. Seger Marketing on suunnitellut sisältöä yritykselle, rekrytoinut malleja sekä tuottanut tuotevideoita opettaakseen, näyttääkseen ja kertoakseen Dermosilin laajasta kauneustuotevalikoimasta. 

Nyt kun TikTok-tili on rakennettu huolellisesti Seger Marketingin vastuualueelle kuuluu myös Dermosilin digitaalinen markkinointi TikTokissa. Kamppanjan tavoitteena on lisätä bränditietoisuutta ja myyntiä verkkokaupassa.

Jo nyt pystymme näkemään joitakin tuloksia: Hinta per tuhat näyttökertaa kahden kuukauden kamppanjalle on esimerkiksi ollut reilut 0,8 euroa ja hinta per seuraaja kuukauden kamppanjalle vain 0,12 euroa.