Dermosil ville nå en ny målgrupp på ny plattform


WHAT WE DID

WHEN WE DID

Seger Marketing har hjälpt Dermosil nå nya höjder på TikTok.

Dermosil tog steget in i TikTok världen redan i november 2021. Efter att de inledde samarbetet med Seger Marketing i februari år 2022 har deras konto växt med tusentals nya följare och ett innehåll som engagerar. 

Dermosil inledde samarbetet med Seger Marketing för att de ville nå en yngre målgrupp på den växande plattformen TikTok. Seger Marketing har planerat innehåll åt företaget, rekryterat modeller samt gjort produktvideor för att lära, visa upp och berätta om Dermosils breda utbud av skönhetsprodukter.

Nu då kontot byggts upp ordentligt har Seger Marketing även hand om Dermosils digitala marknadsföring på TikTok. Målet med kampanjen är att öka varumärkesmedvetenheten för Dermosil och i slutändan generera fler köp i nätbutiken.

Redan nu har en del resultat börjat synas. Till exempel ligger kostnaden per tusen visningar för en två månaders kampanj på strax över 0,8 euro och priset per följare för en månads kampanj på 0,12 euro.