Kuka jaksaa käydä ruokakaupassa? Se on se olennainen kysymys, mihin etsimme Ruokaboksin kanssa vastauksia – nyt myös TikTokissa.
Yhteistyö alkoi workshopilla. Teimme laajan benchmarkingin, missä kävimme kilpailijoita ja muita relevantteja tahoja läpi, voidaksemme luoda Ruokaboksille sopivan äänensävyn TikTokissa.
Segerin Ruokaboksille tehdyt lyhytvideot puhuttavat, niin Tiktokissa, kun muillakin alustoilla. Segerin tehtäviin kuuluu videoiden ideointi yhdessä Ruokaboksin kanssa, ennen varsinaista tuotantopäivää, josta Seger Marketing vastaa.
Videot käytetään niin orgaanisesti Ruokaboksin TikTokissa, kun esimerkiksi mainosmielessä Metan alustoilla. Ruokaboksilla on oma digimarkkinointivelho joka tekee varsinaista myyntiä, kun taas Seger auttaa brändinäkyvyydessä, niin orgaanisesti, kuin buustauksen kautta TikTokissa.