M Room kombinerar Segers innehåll med egen­pro­du­ce­ra­de TikToks


WHAT WE DID

WHEN WE DID

I Seger Marketing hittade M Room en pålitlig partner att påbörja TikTok-resan med.

Hösten 2022 bestämde sig en av Finlands mest kända barberarkedjor för att ta sin TikTok till nästa nivå. Vårt samarbete började med en workshop, där flera anställda från M Room deltog.

Målet med workshopen var att hitta en gemensam röd tråd att utgå från i skapandet av innehåll. Det här var extra viktigt eftersom både Seger Marketing och M Rooms egna anställda skulle producera innehåll till samma kanal.

Efter workshopen bokade vi in vår första produktionsdag i Tavastehus och därefter började Seger Marketings material synas på M Rooms TikTok-kanal tillsammans med material som de själva producerade. I innehållet har vi strävat efter att lyfta fram stämningen, relaterbara inslag och situationer, samt M Rooms breda sortiment av inhemska produkter.

Seger Marketing ansvarar för det material vi filmar: vi kommer på idéer som vi sedan förverkligar på plats. M Rooms egen personal filmar eget material på sina olika verksamhetsorter. Genom att kombinera vårt material skapar vi en starkare TikTok-närvaro för M Room som företag, vilket gynnar hela verksamheten.