Viimeiset vuodet ovat epäilemättä olleet myrskyisiä meille kaikille. Koko yhteiskunta, sen toimitavat ja työmuodot ovat muuttuneet. Olemme kaikki tavalla tai toisella joutuneet mukauttamaan rutiinejamme ja löytämään uusia lähestymistapoja. Myös Seger Marketing yrityksenä on kokenut omia sisäisiä muutoksia. Meistä on muun muassa tullut osaa HSS Mediaa ja toimitusjohtajakin on vaihtunut. Molemmat melko mullistavia muutoksia pienelle yritykselle.
Tässä tapauksessa uusi aikakausi vaati paitsi uusia ajattelutapoja ja menetelmiä, myös uuden ilmeen. Miksi säilyttää vanha, kun mikään ei ole ennallaan? Halusimme uudella ilmeellä ennen kaikkea paremmin heijastaa keitä me olemme yrityksenä, mitä teemme, ja keitä Segerin personaallisuudet ovat.
Prosessi aloitettiin työpajalla. Alun perin olimme vain ajatelleet päivittää logomme, mutta työpajan jälkeen kävi selväksi, että kattavampi päivitys oli kohdillaan. Yhdessä harjoittelijani Karin Mäenpään kanssa työstimme työpajan aikana kerätty tieto, jonka avulla pystyimme hitaasti mutta varmasti tuoda esiin Segerin uutta ilmettä. Keitä olemme, mitä edustamme, minne haluamme päästä?
Keräsimme ohjeita ja sanoja, jotka auttoivat meitä luomaan lopullisen logon, väripaletin ja kuvakielen. Meille oli tärkeää löytää jotain, joka visuaalisesti yhdistäisi markkinoinnin analyyttisen puolen sekä meidän innovatiivisen ja luovan puolen. Sitä paitsi halusimme kuvastaa, että olemme markkinointitoimisto, jossa on paljon nuoria kykyjä ja tekijöitä.
Ennen kaikkea, halusimme että meidän uusi visuaalinen ilmeemme tuntuisi edustavan kaikkia meitä täällä Seger Marketingilla. Toivomme, että uusi ilmeemme tuo myös teille sen tunteen.
Hanna Björkqvist, Graphic Designer & Illustrator
We’re a youthful, result oriented marketing agency with both a creative and analytical focus.
We’ll piece your marketing needs together and make sure it’s always taken above and beyond!